Masáže – nečinnosť telo oslabuje, masáž posilňuje, prvé urýchľuje starnutie a to druhé…predlžuje mladosť.

 Klasik: chrbát, krk + šija za použitia základného nosného oleja, 30 min

Masáž dolných končatín spredu a zozadu, 25 min

 Masáž horných končatín , 25 min

Masáž horných a dolných končatín komplet, 45 min

EXTRA : chrbát, nohy zozadu, chodidlá, členky, lýtka, stehná + sedacie svaly na záver krk + šíja, 60 min

EXKLUZIV : najkvalitnejšia, Celá zadná časť ako pri prvej variante + nohy spredu, hrudník, brucho, ruky, 90 min

Športová pred výkonom: Celé dolné končatiny + horné končatiny – nabudzuje na to, aby naladila organizmus na maximálny výkon je povzbudzujúca, 20 min

Športová pred a po výkone – Celo-telová : nohy zozadu + spredu, chodidlá, členky, lýtka, stehná + sedacie svaly + chrbát, krk + šija +ruky. 60 min

Masáže bude pre Vás vykonávať Gabo:

Ako bývalý profesionálny tanečník som rozdával radosť a mal som vždy dobrý pocit, keď  diváci odchádzali  domov spokojný, oddýchnutý a plný dojmov. Po skončení profesionálnej kariéry som neostal dlho bez pohybu a opäť som sa vrátil k tancovaniu no už iba amatérsky. Z mojej dlhoročnej tanečnej kariéry  viem ako sa človek cíti po výkone,  viem čo im pomôže a to mi vnuklo myšlienku, prečo nepomáhať aj inak ako tancom. Veď  doktorov máme dostatok, no liečiteľov ľudských duší  pomenej.

Rozhodol som sa, absolvovať masérsky kurz pod vedením Mgr. Jána Škodu,  lebo dobrá masáž je balzamom na telo a dušu.

V dnešnej uponáhľanej dobe, keď  človek nemá čas takmer na nič, iba práca a max. nejaká športová aktivita, je masáž tela  jedna z mála činností , kedy si môžeme oddýchnuť , prísť na iné myšlienky a nabrať nové sily do ďalšieho dňa, týždňa . Napätie a stres vyvolávajú vo svaloch reakcie, ktoré vedú k bolestiam. Je všeobecne známe že až 90% ľudí navštívi  maséra  len keď už  má nejaký  problém. 

Pritom stačí tak málo, aby sme predišli týmto problémom „navštevovať masážne salóny pravidelne“ minimálne jeden až dvakrát  mesačne .

Relaxačná /klasická masáž

– trenie, hnetenie a tepanie, uvoľňujú a podporujú prekrvenie svalov a tkanív, utišujú bolesti

– je výborný prostriedok na uvoľnenie stuhnutých svalov, pomáha odstrániť  chronickú bolesť  a má zároveň úlohu úplnej relaxácie tela a duše

-znižuje vylučovanie stresových hormónov  a podporuje produkciu mediátorov príjemných pocitov , ako sú endorfíny  alebo hormón oxytocín , ktorý navodzuje pocit uvoľnenosti

Športová masáž sa dá absolvovať pred výkonom alebo po ňom. 

Líši sa v spôsobe vykonania: Pred výkonom je vhodná dráždivá, teda povzbudzujúca, ale aj upokojujúca, ktorú však môžete absolvovať približne dvanásť hodín pred výkonom. 

Upokojujúca masáž pred výkonom vás môže zbaviť prípadnej nervozity, trémy.

Úlohou športovej masáže je odľahčiť napríklad nohy, ale nie do takej miery, aby sa svalstvo úplne uvoľnilo a oddychovalo.

Musia sa pripraviť na ďalší výkon. Asi po hodine oddychu po tréningu sa používa forma masáže, ktorá svaly uvoľní, detoxikuje a zregeneruje. alebo histamínových látok

Masáž po športovom výkone urýchli odplavovanie kyseliny mliečnej alebo histamínových látok

Športová masáž môže byť buď jednotlivá alebo celotelová. Začíname menej zaťažovanými svalovými partiami a postupne prechádzame k tým väčšmi zaťaženým. 

Aby mala športová masáž správny účinok, mali by ste si na ňu nájsť čas raz za týždeň.

Masáže